sobota, 30 stycznia 2016

Mój ulubiony i najlepszy sposób na wypryski czyli MARION plasterki punktowe!

jak szybko pozbyć się pryszczy



    Są to bezbarwne plasterki w dwóch rozmiarach. Dzięki zawartości kwasu salicyloweo i olejku z drzewa herbacianego momentalnie wysuszają oraz leczą stany zapalne skóry. Wystarczy przykleić plasterek na umytą i osuszoną skórę, w miejscu gdzie rozwija się stan zapalny...

      Najlepiej stosować je na noc (na 8- 10 godzin). Rano należy usunąć plasterek po czym umyć skórę oraz nałożyć krem.


    Na opakowaniu jest napisane by stosować je 2 razy w tygodniu jednak ja złamałam tę zasadę, po 3 nocach nie było śladu po bardzo dużym pryszczu (takie zazwyczaj leczyłam 1-2 tygodnie). Drobne wypryski znikają podczas jednej nocy!


    Jestem absolutnie zachwycona natychmiastowym i fenomenalnym dziłaniem produktu oraz brakiem skutków ubocznych. Przed zastosowaniem plasterkow byłam prawie pewna, że podrażnią one i wysuszą moją bardzo wrażliwą skórę. Jednak tak się nie stało co mnie niezmiernie cieszy. Więc mam teraz nowego ulubieńca w walce z niechcianymi niespodziankami.  


    Cena opakowania (10 plasterków) to ok. 2 zł. Ja swoje kupiłam w drogerii internetowej jednak z pewnością można je dostać także w sklepach stacjonarnych.         


Polecam z całego serca i pozdrawiam
Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz