czwartek, 7 stycznia 2016

Makijaż dla księżniczki!


Smoky eyes

    
     Przedstawiam kolejny makijaż w moim wykonaniu, bardzo kobiecy i uroczy...


     Delikatny brąz z szarością na załamaniu powieki + 3 odcienie złota ciemny, jaśniejszy ciepły i najjaśniejszy zimny. Do tego mega czarna kreska eyelinerem i sztuczne rzęsy Adrell które kocham. Dolną powiekę podkreśliłam brązem i szarością od zewnętrznej strony oraz odrobiną złota w wewnętrznej części. 
     

     Cały look dopełniły brwi, do ich stylizacji użyłam jak zwykle Anastasia Beverlyhills dipbrow pomade + bezbarwny żel.


     Makijaż ust wykonałam konturówką nude i jaśniejszą o 1 ton pomadką.


     Makijaż będzie pasował prawie do każdego typu urody, dodaje blasku i maksymalnie powiększa oczy. A co najważniejsze nadaje się na wszystkie wyjścia także te większe :)


     Mam nadzieję, że mój makeup przypadnie wam do gustu :)


Buziaki

Martyna

1 komentarz: