niedziela, 22 listopada 2015

Ziaja Med sposób na skórę z problemami

na problemy skórne

     Kilka tygodni temu stan mojej cery znacznie się pogorszył. Pojawiło się mnóstwo wyprysków i przebarwień
co dla mnie było ogromnym szokiem bo nigdy wcześniej  nie dotykały mnie tego typu problemy. Przez 2 miesiące szukałam przyczyny, myślę że może być to reakcja alergiczna na składniki produktów które wówczas testowałam (a było ich sporo).


     Zaczęłam stopniowo je odstawiać lub zmieniałam zestawy, początkowo zaobserwowałam minimalną poprawę jednak była to tylko tzw. „Cisza przed burzą”. Później było już tylko gorzej... Wtedy odstawiłam wszystkie (absolutnie wszystkie) produkty do pielęgnacji skóry twarzy, w zamian do codziennej rutyny wprowadziłam genialny produkt Ziaji med, kuracja lipidowa fizjoderm, żel do oczyszczania twarzy i demkijażu dla skóry alergicznej, atopowej i wysuszonej.


     Jest to bezzapachowe, mega delikatne mleczko bez zwartości mydła i środków drażniących. Jest to kosmetyk który pełni funkcje mleczka do demakijażu i żelu do mycia twarzy, świetnie radzi sobie z zanieczyszczeniami z dodatkiem wody jak i bez. Największym , bardzo miłym zaskoczeniem była poprawa stanu cery już po kilku dniach. Po upływie miesiąca, na mojej twarzy nie zostało  nawet najmniejszego śladu po wypryskach co cieszy mnie niezmiernie :)


Jak oczyszczam twarz żelem, kuracja lipidowa z Ziaji?


     Pierwszym krokiem oczyszczania jest demakijaż, więc 1 lub 2 pompki produktu aplikuję na twarz po czym wykonuję delikatny masaż opuszkami palców, resztki mleczka usuwam płatkami kosmetycznymi.


     Drugim krokiem jest dokładne oczyszczenie twarzy (z użyciem wody). Zwilżam twarz ciepłą wodą, 1 lub 2 pompki żelu rozprowadzam na twarzy szczoteczką z drogerii Rossmann For Your Beauty. Po 3 minutowym masażu szczoteczką zmywam kosmetyk chłodną wodą po czym osuszam skórę ręcznikiem.


     Nie zapominajmy także o nawilżeniu skóry. Aktualnie stosuję krem witaminowy, nawilżający z Ziaji, jest cudowny. Uwielbiam też kremik kakaowy i z koziego mleka tej samej firmy kosmetycznej.

Jeżeli tak jak ja jesteście alergikami, wasza skóra jest atopowa, bardzo wrażliwa i wysuszona z całego serca polecam kurację lipidową z Ziaji. 

Buziaki
Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz