niedziela, 18 grudnia 2016

Tani i bardzo dobry podkład. Lirene perfect tone oraz fluid rozświetlający z witaminą C

Fluid rozświetlający Lirene


Hej kochani!

Jakiś czas temu jak większość z was skorzystałam z okazji promocji w drogerii Rossmann i zakupiłam kilka produktów do makijażu twarzy. Wszystkie moje zakupy były eksperymentem gdyż od ponad 2 lat nieustannie używam tylko jednego podkładu, który sprawdza się u mnie najlepiej...


Z kilku podkładów różnych marek wybrałam 2 te które bardzo dobrze spisały się na mojej twarzy. Oba podkłady są dziełem Lirene. Jest to marka  do której mam pełne zaufanie bo jeszcze nigdy mnie nie zawiodła.

Do rzeczy…
Fluid dopasowujący się do koloru cery “Perfect TONE”.

Fluid jest zamknięty w ślicznej szklanej buteleczce z wygodną pompką. Zawiera innowacyjne pigmenty “soft focus” które idealnie dopasowują się do naturalnego odcienia skóry, dodając jej blasku oraz świeżości. Fluid zapewnia lekkie krycie i nie ciemnieje w ciągu dnia. Zawiera kwas hialuronowy, który nawilża skórę oraz zapobiega utracie wilgoci.

Moje odczucia

Produkt bardzo dobrej jakości, ładnie kryje niedoskonałości, wyrównuje koloryt cery oraz nadaje jej pięknego efektu świeżości, dzięki czemu twarz nabiera młodszego, wypoczętego wyglądu.
Fluid nie zapycha porów oraz nie przesusza skóry, rzeczywiście świetnie wpasowuje się w strukturę oraz odcień skóry nie tworząc efektu maski. Moim zdaniem produkt ten zupełnie nie posiada wad. Idealnie nadaje się do codziennego makijażu twarzy.
Mój odcień to NATURAL 120

Fluid rozświetlający z witaminą C
Produkt ten został stworzony z myślą o pielęgnacji i rozświetlaniu cery jednocześnie. Zawiera perłowy pigment który nadaje skórze efekt pełen blasku. Dwie formy witaminy C wnikają w naskórek, rewitalizują komórki skóry oraz hamują procesy starzenia. Przy systematycznym stosowaniu produkt wyrównuje koloryt cery oraz rozjaśnia przebarwienia. Dzięki zawartości wosku pszczelego oraz witaminy E fluid pozostawia na skórze delikatny film który wzmacnia efekt nawilżenia.

Ten produkt niestety przegrywa z jego poprzednikiem pod względem krycia natomiast jego struktura jest bardzo delikatna i miła dla skóry, nie zapycha porów oraz idealnie nawilża bardziej przypomina mi typowy krem bb niż fluid. Po nałożeniu na twarz troszkę przesadnie się świeci dlatego przypudrowanie całości jest konieczne. Jedynym minusem jest zawartość mieniących się drobinek których nie znoszę, nie zauważyłam ich podczas testów w sklepie.

Podkład świetnie nada się przy dziennym, delikatnym makijażu. Ja z pewnością sięgnę po niego w okresie letnim.

Pozdrawiam Serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz