poniedziałek, 28 listopada 2016

Korektor płynny z minerałami Anti- Age, Bell

Korektor z biedronki

Hej kochani!


Dzisiaj przedstawiam wam moje ostatnie odkrycie kosmetyczne, czyli korektor płynny zminerałami Bell...

Na to cudo trafiłam zupełnie przypadkiem, kiedy godzinę przed wyjazdem do Szwecji okazało się, że mój ulubiony korektor z Catrice (o którym pisałam TUTAJ) właśnie się skończył i totalnie zapomniałam o zakupie nowego opakowania. Na dodatek był to dzień tuż po Święcie Zmarłych więc nie wszystkie drogerie były otwarte a bieganie od sklepu do sklepu było wtedy ostatnią rzeczą o której marzyłam.
Podczas podstawowych zakupów w Biedronce zatrzymałam się przy szafie kosmetycznej Bell. Moim oczom ukazały się dwa rodzaje korektorów, w płynie i sztyfcie. Ja zdecydowanie wolę te płynne, mają one lżejszą strukturę przez co nie obciążają zbytnio delikatnej skóry w okolicach oczu.

Mija miesiąc od kiedy jestem w Szwecji, każdego dnia używam korektora Bell i szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolona z jego działania.

Co mówi producent

Płynny korektor z minerałami, likwiduje oznaki zmęczenia oraz cienie pod oczami. Zawiera tzw. Lift- Active Complex, który tworzą aktywne składniki roślinne, takie jak: proteiny pszenicy oraz wyciąg z nasion chleba świętojańskiego. Wykazują one działanie rozświetlające, wygładzające oraz lekko napinające. Skóra pod oczami nabiera młodszego, wypoczętego wyglądu.
Zawiera filtr UVB

Moje odczucia

Korektor jest idealny na dzień, delikatnie kryje cienie pod oczami i drobne zmarszczki mimiczne. Produkt bardzo kremowy, lekki, świetnie rozprowadza się na skórze za pomocą beauty blender’a czy też dłoni. Utrzymuje się dość długo,przypudrowany nie zbiera się w załamaniach,  nie przesusza skóry ani nie świeci się nadmiernie w ciągu dnia.  Myślę, że jednak nie sprawdzi się dobrze na wieczorne wyjścia, imprezy ze znajomymi czy wesela. Raczej nie wytrzyma całej nocy szaleństw na parkiecie, szczególnie przy cerze ze skłonnościami do przetłuszczania się. Dlatego na większe okazje czy też do zdjęć zostanę wierna mojemu staremu ulubieńcowi, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł.  Jednak w ciągu dnia przerzucę się na lżejszą wersję korektora i mam tutaj na myśli właśnie Anti- Age od Bell.

Cena za opakowanie to ok. 9 zł w Biedronce.

Pozdrawiam Serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz