niedziela, 3 stycznia 2016

Placenta na porost włosów!

Placenta


     Ampułki z płynem do stosowania na skórę głowy. Wzmacnia on włosy, stymuluje ich porost i zapobiega wypadaniu.


     W składzie produktu znajduje się m. in. ekstrakt z papryczki chilli, pokrzywy zwyczajnej oraz hydrolizowane proteiny placenty. Składniki te pobudzają krążenie krwi w skórze głowy i dostarczają cebulkom niezbędnych witamin by rosły piękne i zdrowe.


     Preparat działa szybko i skutecznie, już po pierwszym miesiącu pojawiają się widoczne efekty. Włosy przestają wypadać i szybciej rosną a także pojawiają się młode włoski także w zakolach. Wystarczy regularnie wcierać płyn w zakola by skutecznie się ich pozbyć.


Czym jest składnik placenta?

     Jest to naturalny wyciąg z łożysk zwierzęcych lub ludzkich . Wyciąg ten  jest bogaty w w cenne witaminy A, C, E, B2, B12, kwas foliowy i biotynę. Poprawia ukrwienie skóry i jest bardzo doceniana w kosmetyce dzięki świetnym właściwościom odżywczym.


     Nowy Rok jest bardzo dobrym momentem na rozpoczęcie nowej kuracji. Zdecydowałam się na Placentę bo jak już pisałam wcześniej obcięłam wszystkie nierówne i wycieniowane końcówki teraz tęsknię za dawną długością a opinie blogerek zachęcają do testów mimo wyciągu z łożysk które brzmią masakrycznie :) 


Mam nadzieję, że efekty będą świetne a moje włosy długie o jakich marzę.

Pozdrawiam
Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz