poniedziałek, 1 lutego 2016

Kocie oko czyli klasyczne smoky eye w odcieniach brązu z idealną kreską!

Kocie oko idealna kreska


     Kolejna propozycja na makijaż wieczorowy w moim wykonaniu. Poniżej kilka słów o tym jak go wykonałam oraz jakich produktów użyłam...


     Do wykonania tego makijażu użyłam pojedyńczych odcieni brązu z paletki MAKEUP REVOLUTION - Flawless Matte, oraz  połyskującej czerni z mojej ulubionej paletki SLEEK’a  - Vintage Romance. Wewnętrzne kąciki oka rozświetliłam ulubionym produktem z Wibo- gold Highligter. Na dolnej powiece roztarłam odrobinę brązowego cienia i czerni. Następnie narysowałam idealnie równą kreskę eyelinerem w odcieniu głębokiej czerni SLEEK Dip Liner, tworząc efekt kociego oka, wydłużonego w kącikach.

     By dopełnić efekt dokleiłam sztuczne rzęsy ( o ktore ciągle pytacie) są to ARDEL Natural Demi Wispies, są cudowne pod każdym względem. W stylizacji brwi jestem wierna mojej pomadzie ANASTASIA BEVERLYHILLS.  Delikatnie wykonturowałam twarz a na usta nałożyłam beżową kredkę i pomadkę w tym samym odcieniu.


     Uwielbiam tego typu makijaż, wykonuję go zawsze na większe okazje lub wieczorne wyjścia.
   

Mam nadzieję, że makijaż przypadł wam do gustu :)

Pozdrawiam serdecznie
Martyna  

1 komentarz: