piątek, 12 lutego 2016

Ciesz się piękną opalenizną bez względu na porę roku! VITA LIBERATA FABULOUS Lotion

Najlepszy samoopalacz


     Zapomnij o pomarańczowym odcieniu skóry po samoopalaczach, o nieestetycznych plamach i okropnym zapachu oraz hodowcy raka- solarium.


     Przedstawiam wam luksusowy lotion brązujący który zawładnął moje serce i w niezwykły sposób upiększył moją skórę nadając jej odcień naturalnej, równomiernej opalenizny. Jest jak wakacyjne słońce  zamknięte w tubce…

Czym się wyróżnia produkt VITA LIBERATA?
 
     Po pierwsze jakość! Kosmetyk działa profesjonalnie i tak też wygląda nalożony na skórę, wszystko zgadza się w 100% z opisem producenta. Produkt zaczyna działać tuż po zetknięciu ze skórą, pigment wnika w naskórek niczym tymczasowy tatuaż, jest banalnie prosty w aplikacji, szczególnie z rękawicą Vita Liberata. Cały czas mamy kontrolę nad odcieniem skóry, dzięki temu powstanie plam czy smug jest praktycznie niemożliwe. Po kilku myciach efekt opalenizny znika stopniowo i równomiernie na całej powierzchni skóry.


Moje odczucia co do lotionu.

     Jestem w nim zakochana! Testowałam produkt w wielu sytuacjach i na wiele sposobów. Teraz mogę cieszyć się opalenizną w każdej sytuacji nawet na spontanicznej imrezie, wystarczy zaaplikować produkt za pomocą rękawicy (by nie ubrudzić dłoni) 2 min. i gotowe!   Bez obaw, teraz brzydki zapach samoopalacza oraz pomarańczowe plamy na odzieży to przeszłość.

     Moja skóra jest bardzo wrażliwa, bardzo często jest podrażniona i nadmiernie przesuszona jednak po zastosowaniu lotionu nic takiego nie zauważyłam, co niezmiernie mnie cieszy.


     Serdecznie polecam na wszelkie okazje, wesela, imprezy a także na co dzień.

      Wkrótce Walentynki, to czas kiedy chcemy ponownie rozkochać ukochanego, piękna, delikatna opalenizna może pomóc.


Pozdrawiam
Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz