czwartek, 19 stycznia 2017

Smoky eyes w odcieniach miedzi


orange smoky eyes


Cześć!

Podczas kilku ostatnich miesięcy ogromnym trendem makijażowym są pomarańczowe, czerwone oraz miedziane odcienie na powiekach. Matowe jak i połyskujące, brokatowe cienie. Już wielokrotnie wykonywałam taki makijaż moich oczu, więc nie jest  to żadna nowość dla tych którzy sledzą mnie na instagramie :)


Do wykonania mojego makijażu użyłam paletki technic bronze i szczerze mówiąc jestem zachwycona jakością tych cieni. Cena jest bardzo niska a pigmentacja i trwałość przypomina produkty z najwyższych półek.

Jak wykonałam mój makijaż?

Na początku nałożyłam na powiekę dwa odcienie medzi, jasniejszym zaznaczyłam zewnętrzny oraz wewnętrzny kącik oka i dokładnie rozblendowałam całość by pozbyć się wszelkich załamań koloru. Następnie ciemniejszym cieniem zaznaczyłam zewnętrzny kącik oka. Sam środek powieki rozświetliłam złotym, wręcz brokatowym odcieniem złota z paletki sleek’a. Dla wzmocnienia efektu do aplikacji cienia użyłam zwilżonego płaskiego pędzelka. Dolną powiekę podkreślam odcieniem miedzi a w wewnętrzny kącik dodałam odrobinę rozświetlenia.
W moim makijażu nie moze zabraknąć dość grubej czarnej kreski oraz doklejonych sztucznych rzęs.

Jestem dosłownie zakochana w efekcie jaki udało mi się uzyskać, moje oczy przepięknie błyszczą oraz są maksymalne powiększone. Cała buzia nabiera bardzo ciepłego akcentu, szczególnie przy ustach w odcieniu brzoskwini :)  

Pozdrawiam serdecznie

Martyna

1 komentarz:

  1. Wyglądasz zjawiskowo! :* Śliczny makijaż i śliczna Ty! ❤

    OdpowiedzUsuń