wtorek, 31 stycznia 2017

Half Cut Crease Makeup

makijaż cut crease


Witajcie kochani!

Dzisiaj przychodzę z makijażem Half Cut Crease, który od kilku dobrych miesięcy podbija Instagram i Youtube...

Jak nazwa wskazuje, makijaż ten podkreśla załamanie powieki ale tylko w wewnętrznej części. Poprzez zastosowanie ciemnego cienia na i nad załamaniem powieki oraz dużo jaśniejszego na części ruchomej, oko jest maksymalnie otwarte i powiększone. Linia zmiany koloru powinna być bardzo wyraźna, więc w tym miejscu pomijamy krok jakim jest blendowanie. Dodatkowo by jeszcze bardziej zaakcentować załamanie powieki można poprowadzić na nim lekko wywiniętą linię brokatowym eyelinerem. Tak właśnie zrobiłam w moim makijażu, i jestem zakochana w efekcie jaki udało mi się uzyskać.
Mam nadzieję, że wam też przypadnie on do gustu :) 

 Myślę o nagraniu kolejnego filmu, dajcie znać jaki makiajaż chcielibyście zobaczyć :)
Zapraszam do obserwowania mojego profilu na Instagramie @martyna.ini

Pozrawiam serdecznie
Martyna

1 komentarz:

  1. Jestem zachwycona tym Twoim makijażem! :) Jest naprawdę cudowny!

    OdpowiedzUsuń