poniedziałek, 21 marca 2016

Black&gold smoky eyes

piękny makijaż


     Przedstawiam kolejny makijaż  w moim wykonaniu, smoky eyes w odcieniach czerni ze złotym błyskiem...



     Zawsze moje smoky eys wykonywałam podobnie, najciemniejszymi cieniami podkreślałam zewnętrzny kącik oka i stopniowo rozjaśniałam do wewntrznej jego części. Teraz postanowiłam przyciemnić oba kąciki. Natomiast złoty, jaśniejszy, mocno połyskujący cień zaaplikowałam w centralnej części oka. Na załamaniu powieki rozcieniowałam odrobinę matowego brązu. Na dolną powiekę nałożyłam czerń w zewnętrznym kąciku oraz złoto na całej długości oka.


     By pogłębić czerń makijażu, narysowałam średniej grubości kreskę, płynnym eyelinerem. Następnie dokleiłam sztuczne rzęsy i lekko je wytuszowałam razem z naturalnymi.
 

     Uwielbiam tego typu makijaże, sprawdzą się na imprezę z przyjaciółmi jak i na wielkie wyjścia.


Pozdrawiam
Martyna  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz