niedziela, 23 października 2016

Makijaż na HALLOWEEN- spalona twarz


spalona twarz

Witajcie!

Moja ostatnia propozycja makijażu na Halloween wywołała dość duże emocje wśród moich znajomych...
Cześć z nich była przerażona, że charakteryzacja wygląda bardzo realistycznie, inni byli zachwyceni pomysłem i sposobem wykonania. Nie spodziewałam się aż tak pozytywnej reakcji bo jest to makijaż, który już nie raz i nie dwa pojawiał się na Youtube.
W związku z wieloma prośbami o nagranie tutorialu, właśnie opublikowałam krótki film na w którym krok po kroku pokazuję jak wykonałam mój tegoroczny, dość przerażający makijaż na święto duchów.

Zapraszam wszystkich serdecznie na mój kanał, mam nadzieję ze film się wam spodoba. Zachęcam też do subskrybowania mojego kanału, gdyż plauję nagranie kilku kolejnych ciekawych tutoriali.

Aby przejść do filmu kliknij (TUTAJ)

Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz