wtorek, 15 września 2015

Mutli masking + moje ulubione maseczki do twarzy!

Multi masking najlepsze maseczki do twarzy



     Multi masking jest to nic innego jak stosowanie kilku maseczek jednocześnie w miejscach które potrzebują tej a nie innej pielęgnacji.  


     Ostatnio w Internecie huczy od informacji i zdjęć dziewczyn z kolorowymi maseczkami na twarzy. Wcześniej nie znałam tej metody jednak stosuję ją już od kilku lat.


     O połączeniu dwóch różnych maseczek po raz pierwszy  pomyślałam kiedy po wakacjach moja skóra na policzkach i czole była maksymalnie przesuszona a na nosie tłusta  z wysypem  zaskórników.  Po zaaplikowaniu maseczki głęboko oczyszczającej na całą twarz moja skóra w przesuszonych miejscach zaczęła się łuszczyć także następnym razem nałożyłam ją tylko w strefie T. Na reszcie twarzy wylądowała maseczka głęboko nawilżająca i regenerująca. Takim oto sposobem odnalazłam idealny pomysł na pielęgnację mojej skóry,  teraz już wiem  że ma ona swoją nazwę – Multi masking :)



     Akualnie stosuję dermo pHarma+, głęboko oczyszczające plastry na nos, i Bielenda, oczyszczająca maseczka wygładzająca  na resztę twarzy. Ta duga nie radzi sobie z moimi zaskórnikami na nosie jednak świetnie oczyszcza i wygładza resztę twarzy bez efektu przesuszenia. 


     Do multi maskingu można zastosować także naturalne maseczki przygotowane własnoręcznie w domu, te także spiszą się bardzo dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz